Introductie van het nieuwe TelefoonSysteem TeleQ
Wij willen u graag informeren over een belangrijke verbetering in ons telefoniesysteem. Sinds 28 mei zijn we overgegaan op een nieuw telefoonsysteem, TeleQ.
TeleQ gaat u en ons helpen de wachttijden aan de telefoon terug te dringen. TeleQ ontvangt al het inkomend telefoonverkeer en geeft u informatie over hoe lang de wachttijd aan de telefoon is.
Maar veel belangrijker: U kunt er voor kiezen dat de assistente u terug gaat bellen. Zodoende hoeft u niet onnodig in de wacht te blijven staan.
Wat betekent dit voor u?
U zult merken dat de bereikbaarheid en snelheid van onze zorgverlening verbeteren. Het systeem is eenvoudig te gebruiken. Wanneer u de praktijk belt, wordt u automatisch doorverwezen naar een menu met verschillende opties. U kunt vervolgens kiezen voor de juiste optie.
Heeft u vragen of problemen?
Mocht u meer willen weten over het nieuwe systeem of hulp nodig hebben bij het gebruik ervan, dan staan wij klaar om u te helpen. U kunt altijd contact met ons opnemen, via het gebruikelijke telefoonnummer 0511-472260.
Het zal vast even wennen zijn voor u als patiënt, maar ook voor ons. We weten dat andere praktijken heel tevreden zijn over het systeem.
Publicatiedatum: 04-06-2025